تفاوت page با پروفایل در فیس بوک

+1
+31
1394/09/07 0 56 ش.روستایی

همانطور که میدانید می توانید بعد از ایجاد حساب کاربری در فیس بوک یک پیچ یا صفحه کاری هم ایجاد کنید . اما این دو صفحه چه تفاوتهایی با هم دارند و چه لزومی دارد در صورت داشتن حساب کاربری یک صفحه تجاری نیز ایجاد کنیم . در ادامه با ساب سان همراه باشید.

برای ساخت Page شما حتما باید دارای پروفایل باشید در غیر اینصورت امکان ساخت صفحه تجاری وجود ندارد مگر اینکه شرایط تغییر کرده باشد. اما یکسری تفاوت بین این دو صفحه وجود دارد که در ادامه هر کدام را بررسی کرده و در مورد آن توضیح میدهم .

1. به طور کلی یکسری تفاوت بین صفحه تجاری و پروفایل وجود دارد . شما در پروفایل طبق قانون فیس بوک نمی توانید بیشتر از 5000 دوست داشته باشید ولی در صفحه تجاری چنین محدودیتی وجود ندارد .

2. در پروفایل حتما باید درخواست دوستی ارسال و دریافت کنید در صورتیکه چنین محدودیتی در صفحه تجاری وجود ندارد و افراد به سادگی می توانند بعد از لایک صفحه شما را دنبال کنند .

3. شما در پروفایلتون نمی توانید محصولی را جهت فروش معرفی کنید چون اینکار در فضای مجازی مرسوم نیست ولی در صفحه تجاری به سادگی می توانید یک برند را معرفی و محصولات آن را در صفحه به فروش برسانید .

4 .بخشی برای مدیریت آمار بازدید و اطلاعاتی که مربوط به پروفایل بشه در حساب کاربری وجود ندارد اما صفحه دارای قابلیت‌هایی است که حساب کاربری یا گروه فاقد آن‌ها هستند. برای مثال در یک صفحه می‌توان اطلاعیه‌ها و پیام‌ها را مدیریت و انتشار یک پست را در نوار فعالیت “Activity” از قبل برنامه‌ریزی کرد. همچنین مدیر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Facebook Pages Manager که برای پلتفرم‌های گوناگون عرضه گردیده، در سفر یا در حین انجام کارهای روزانه تسلط کاملی بر روند فعالیت‌های صورت گرفته در صفحه‌ی خود داشته باشد.

5.مهمترین بخش صفحه مربوط میشه به مدیریت بخش های مختلف Page که از آمار بازدید مطالب آپلود شده تا درصد رشد و موارد دیگر گرفته می شود . مدیر می تواند ببینید یک مطلبی که گذاشته چقدر بازدید داشته ، چند نفر نظر داده اند ، آمار را بر اساس نمودار مشاهده کند در صورتیکه در پروفایل چنین ویژگی وجود ندارد.

دیدگاه ها (0)

ارسال دیدگاه ها

Image CAPTCHA
حروف نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.